mandag 2. november 2015

What a wonderful day!

God morgen! Det er en ny uke og ikke minst en ny måned. Høsten er en herlig tid med masse flotte farger, nå som vi har gått over i november forsvinner disse fargene mer og mer, så vi får kose oss med de mens vi kan! 


Jeg åpner uka og måneden med et høst-inspirert kort og gave-eske laget av de flotte arkene fra Maja Design sin nye serie: Enjoying Outdoors. 
Jeg har klippet ut paraplydama fra det ene mønsterarket og limt henne på med 3D-puter.


Jeg har stanset ut blader med Fall Foliage dies-sett fra Sizzix og brukt rester av både mønsterark og kartong til dette, i tillegg har jeg svertet kanter og embossingen på diecuts'ene med diverse distress-puter. "Hullemønsteret" i arket er laget med en dies i pakken Mixed Media fra Sizzix (Tim Holtz).



Inni er kortet ganske enkelt pyntet med de samme mønsterarkene som er brukt foran og et herlig stempel fra Papirdesign. Kantene på mønsterarkene er svertet med Distress Dusty Concord og Seedless Preserves.


Har også laget en liten gave-"eske" til kortet. Her er ark fra den samme serien. "Lokket" er stanset ut med et sett fra Little B - Labels.


Da håper jeg at dere har blitt inspirert til å lage noe fint, og da gjenstår det bare å ønske alle en vidundelig dag!  
Klem fra Ann-Kristin


Jeg har brukt:




Diverse blomster fra Papirdesign og Wild Orchids Crafts










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar