fredag 13. november 2015

Julekurv i blått og hvitt

God morgen! Da var det jammen fredag igjen! Ukene går så fort nå før jul!
Jeg har prøvd meg på en julekurv i hvitt og blått, og disse er flotte å gi som gave
- både med og uten noe oppi.

Mønsterarkene på denne kurven  er fra Papirdesign, og jeg har brukt serien Vintertid, (Iskrystall) og Stille natt. Jeg har brukt hvit bazill sammen med mønsterarkene og en  bordpunch med snefnugg motiv jeg synes passer godt til disse flotte arkene. 
Jeg syntes bordekantene pynter veldig opp i seg selv, så da har jeg valgt å bruke lite annen pynt på kurven.


Sølvkantene jeg har brukt oppe og nede er Memory foil tape. En aluminiumstape som er super å bruke  til mange prosjekter. Selvklebende halvperler er fra Papirdesign.

Hvit pyntegren snurr fra Kort og godt. Blomster fra MSD og Papirdesign.
  
Jeg har pyntet med litt blonde, en engel og blomster fra WOC; heather stems baby.
Reinsdyrene er fra en punch jeg hadde liggende.

God Jul dies på håndtaket.

Under kurven har jeg limt store halvperler og boks- hjørnene er fra Tim Holtz.


Takk for at du tok turen innom bloggen.
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å lage julekurv og/eller annen julepynt.

Jeg ønsker deg en flott og kreativ helg! 

Klem, Helga :)



















2 kommentarer: