tirsdag 3. november 2015

Julekort kit November.


God morgen, da var vi klar for et nytt kit, og denne gangen er det julekort kit vi skal vise frem.

Her er hva kitet inneholder. Spennende tenkte jeg da jeg åpnet pakken. Pakken koster 249 og du finner den i nettbutikken her



Et par av kortene vil du finne en video av fremgangs måten, helt nede i blogg innlegget.

Det første kortet jeg laget, og den første videoen.


Tagen hvor du kan skrive julehilsen på.


Baksiden kan du å skrive på om du vil.

















Av dette kitet  fikk jeg 5 julekort. Kitet kan du finne her i nettbutikken til den nette sum av 250 kr. 

Da håper jeg at jeg har inspirert dere litt, ha en herlig førjulstid, med mange herlige julekort, ikke vær redd for å vise oss hva du har laget :)




























Ha en herlig Kreativ dag, klemm DT Jorunn

2 kommentarer:

  1. Veldig flotte julekort :)
    Kjekt å sjå kva andre får utav nesten same materiell ;)

    SvarSlett