mandag 16. november 2015

Utfordring #10 November/Desember Jul.


Hei og god mandag, da er vi klar for en ny utfordring, denne varer fra den 16 November til den 13 Desember.

Før du går videre kan det være lurt å lese igjennom reglene som du finner her.


Denne gangen vil vi se et juleprosjekt, som skal være lag på lag med ark, ha med blomster og bruke bling, perler eller dots. Du kan lage hva det en måtte være, kort, Lo, tags, ATC, bokser, esker osv.

Premien er dette og det passer jo fint til en juleutfordring :)



Dette er det jeg har laget for å inspirere dere.



Jeg har valgt de flotte julearkene til Authentique , jeg bare elsker disse gamledagse arkene.

Jeg har pyntete den ene siden inni, slik at det skal være god plass til å skrive en hilsen til dem som skal få dette.


Baksiden har å fått litt pynt, og jeg har brukt litt av elementene fra forsiden.



Du kan levere til denne utfordringen helt frem til kl 2355 den 13 desember.

Du leverer ditt bidrag ved å linke til inlinkz nede til venstre.

Vi gleder oss til å se hva dere leverer, ha en nydelig kreativ dag ♥

Jeg har brukt.

Papir:

Bånd:

Pynt:

Stempel:

Blomster:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar