fredag 6. november 2015

Pyntet gavepose

Hei og hopp! Så var det fredag allerede og siste dag i bloggen for min del på en stund. I dag har jeg pyntet en papirpose, synes det er så koselig å gi bort små gaver i flott innpakning :)

Jeg har for det meste brukt mønsterarkene til å pynte posen kun supplert med noen die-cuts og bittelitt bling. Sånn ble forsiden:


Rådyrene er stanset ut i Pions egen kartong, Pion Palette Brown I som matcher mønsterarkene helt supert!

Og sånn ser den ut på baksiden :)


Jeg har brukt:





Ønsker dere alle en herlig helg! Klem fra Ann-Kristin



2 kommentarer:

  1. Den er super fin - god ide til den lille gave. Hvordan er hanken sat på - er der et ekstra stykke karton inden i posen eller??

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Posen er ferdig, jeg har bare pyntet den :)

    SvarSlett