fredag 30. oktober 2015

Tutorial med video.



God morgen i dag har jeg en video å vise dere, hvordan du lager trappe kort, så dette kortet første gang på pinterest, og synes det er et nydelig kort. Jeg har aldri vært noe særlig flink med bretting, antagelig gjør jeg det for vanskelig for meg selv, ved å tru at det er vanskelig. Var hos en god scrappevenninne da jeg søkte på oppskrift på denne brette måten og fant en på scrapping. no fra 2011,  Ann Kristin  som hadde lagd den og den var så lett å følge at selv jeg klarte det :)


Her har jeg Bilde av mitt Trappekort




Målene på pregingen er 1 inch, 2 inch, 4 inch,6 inch, 9 inch. på tillegget er 3 inch og 4,5 inch. Jeg deler et bazzill i to på 6 inch.



Jeg har laget to slike kort og her kommer den første jeg lagde.






På det siste kortet har jeg brukt bånd, jeg prøvde å gjøre det på det første, men det ble ikke særlig vellykket og det er nok fordi jeg hadde blomster inni.

All forklaring finner du i videoen.





Ha en nydelig kreativ dag. Klemm Dt Jorunn


Jeg har brukt:

Papir:

Bånd:

Dies:

Blomster:

Bokstaver:

Div:
Wink of stella hvit og klar.




3 kommentarer: