torsdag 19. november 2015

Vinner av utfordring #9


Tusen takk for flotte bidrag til utfordring #9, oppgaven var en skisse




vi har nå kåret vinner og topp tre, begynner med topp tre:

Først dette nydelige julekortet fra Guri.


Så dette flotte bryllupskortet fra Margrete



Og til slutt, dette herlige kortet fra Veronique



Så før vi kommer til vinneren vil vi vise hva premien var.





Bidraget vi syntes var en vinner denne gangen er dette flotte kortet fra fra Gitte. 
Flott løsning på skissen, og helt nydelig kort:)
Ta kontakt med oss her eller på mail med adresse premien skal sendes til.


Husk å ta med vinnerknappen som du kan ha i bloggen din.



Takk igjen for flotte bidrag og sjekk ut det nye utfordringen vår 






5 kommentarer:

  1. Å, så stolt eg blei då eg såg kortet mitt på topp 3 lista :)

    SvarSlett
  2. Så moro å være blant de topp 3 :)

    SvarSlett
  3. Hejsa. 1000 tak for æren. Jeg har skrevet en mail til jer men har ikke hørt fra jer. Min mail er jobrha@live.dk
    Knus GItte Blomsterbox

    SvarSlett