tirsdag 10. november 2015

Julekort uten rødt

Hei hei!
I dag viser jeg litt jul her i bloggen- et julekort uten rødt.

Jeg har brukt de flotte jule- og vinter arkene fra Papirdesign og laget et julekort 
med en ekstra brett inni kortet.

Fremsiden er pyntet med blomster fra Prima, Papirdesign, Bærbusk fra WOC, en liten engel og en blad- punch.
I hyssingen som binder kortet sammen har jeg festet en søt bjelle.
 

Stempel er tekst fra North Star Design og brukt inni kortet. Jeg har brukt et par papirservietter bak pyntearkene og en lys blå bazillkartong. Pyntearkene er fra serien Julehilsen og Til ettertanke- bl.a. gave til far. Blomster som er brukt: Melissa Frances- spring embellisment, Prima, papirblader fra Storyteller, Roser fra Papirdesign, pyntegren spiral fra K&G.

Inni kortet har jeg limt en dobbel God Jul dies.
Reinsdyrene er stanset ut fra en punch jeg hadde liggende.
Samme dies er brukt for plass til julehilsen-

Det er også laget ekstra plass til å skrive en hilsen inni kortet.

Takk for at du tittet innom bloggen i dag, og ha en strålende tirsdag! 

Klem, Helga:)

















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar