fredag 27. november 2015

Julekort av stor tag



På søndag er det allerede 1. søndag i advent. Dagene,ukene og månedene flyr avsted, men jeg håper alle får tid til å kose seg litt imellom slagene. Dagens kort jeg vil vise dere, er et julekort laget på en stor tag. 



Jeg har blitt så glad i å dekorere disse store tagsene, og bruke de som kort. Det er raskt og enkelt, men resultatet blir alikevel et dekorativt kort. Har også denne gangen tatt i bruk Papirdesign juleark; Til ettertanke. Jeg som ikke er noe glad i rødt, har laget bidrag i rødt hele uken. Tro de eller ei, men jeg lurer på om jeg er blitt kurert ;)

Har pyntet med rester av bølgepapp, og gamle boksider. Samt blomster,knapper og selvfølgelig blonder. Rammen rundt bildet er dies fra BoBunny, som desverre nå er tom i nettbutikken.





Baksiden er pyntet med rester av arkene, og en mindre tags til å skrive en personlig hilsen på. Håper Dere har latt Dere inspirere denne uken. Jeg har iallefall hatt det gøy med å lage julekort og pynt! Ønsker Dere alle en riktig GOD ADVENTSTID!!

Produkter fra nettbutikken:

Papir

Bånd

Blomster

Pynt


2 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort med mange fine detailer! Liker idéen din om å lage kortet på en stor tags og dekorere baksiden på denne måten. Takk for tipset! :)

    SvarSlett