mandag 23. november 2015

O jul med din glede.. Inspirasjon til utfordringen



November er godt igang, og dermed er det på tide å tenke på julekort. Og hva passer bedre enn å kombinere produksjonen med denne månedens utfordring hos oss i Scrappiness, som selvfølgelig er juleprosjekt lag på lag med blomster og perler/bling!! Så idag vil jeg inspirere Dere med litt jul. Jeg er egentlig ikke glad i rødt, og synes det er en vanskelig farge å jobbe med. Men da jeg såg disse flotte røde arkene fra Papirdesign, så måtte det bare bli et rødt kort denne gangen. Og det blir jo litt ekstra jul over det, når man bruker rødt.



Har laget kortet med tre lag med paneler, hvor hvert panel har jeg sydd kantene med symaskin. Lykten er chipboard fra Blue Fern, som jeg har svertet med Distress Ink Walnut stain. Tekststripene er nok engang et stempel fra Kort & Godt, som jeg har klippet opp.


Da håper jeg Dere ble inspirert til å starte med julekortene, og selvfølgelig sende det inn på utfordringen vår HER. Dere har frist helt til den 13.Desember, så da har dere jammen tid til å delta flere ganger også. Gleder meg til å gå igjennom alle bidragene!! Og Lykke til!!

Produkter fra nettbutikken:

Kartong

Mønsterark

Blomster

Stempel

Pynt

Verktøy

2 kommentarer: