fredag 26. september 2014

Sn@p fredag, sommer album.

God morgen, og god start på helga. I dag vil jeg vise deg litt fra albumet mitt fra sommeren 2014, jeg hadde aldri laget et sn@p album før og i sommer da jeg besøkte scrappiness, så hadde hun ingen å vise frem så da ble vi enige om at jeg skulle laget et hun kunne vise frem i butikken. Det geniale med disse albumene er at de er ganske så kjappe å lage, så derfor kan du velge å lage fra sommeren, påsken på fjellet eller julen. Albumet når du kjøper dem inneholder 10 sider med plastikk lommer og ark å dekorere. jeg valgte å bruke albumet burlap binder, teal 




Dette er den første siden i boken og er fra serien 24/7 og under tallene her ser du jeg har lagt i et annet kort fra serien I heart summer, den er så frisk og fin og den kommer både i 3-4 og 4-6.Pynten er fra Magic Monday og simple stories stickers.


Her  har jeg å brukt i serien til I heart summer bare dette er slike ark du setter oppå andre ark for å fremme budskapet ditt. Hoved arket her er fremdeles fra serien 24/7. Har brukt Magic Monday button her ellers lar jeg selve siden være pynt nok.


Bortsett fra selve hoved arket som er 24/7 så har jeg brukt  en serie til Sn@p som heter Studio og er fra simple stories i str 3*4.


Denne siden synes jeg er kjempe digg og er fra I heart summer, den sier det meste og passer jo bare så inn i teamet her. og trenger ikke mye pynt utenom :)

Må le litt når jeg ser på denne siden, min kjære sønn er helt utrolig og har en sånn fin form for humor. Her har jeg brukt I heart summer, stickers fra simple stories DIY, og My Minds Eye the sweetest thing. Vi fikk en del regn i et par dager og nesten alle gatene ble oversvømt av kloakk, ikke akkurat festlig, men heldigvis er vi vant med slikt når vi har ferie så vi tok det med godt humør.



Det jeg synes er så bra med sn@p sine ark er at de ikke trenger så mye pynt utenom, da føler jeg det kan bli litt for mye, så jeg bruker arkene deres som  pynt og understreke det jeg vil ha frem. Jeg har selvsagt brukt litt dotter og disse er Diy simple stories sine og tre må jeg neste alltid bruke og disse er så digg og er fra MME. Snakke boblen er fra Diy simple stories.



Juuuhuuu, å feire dagen din i syden er bare helt fantastisk, skulle gjerne ha feiret min der, masse oppmerksomhet, gode ord og ikke minst sang. For å roe ned siden jeg har brukt her som er 24/7 har jeg satt sammen mange bilder, brukt rammene til Diy simple stories og brukt noe av innmaten til de. Stickers til Diy simple stories og wood til MME.


På dette bakgrunnsarket har jeg brukt en annen til å være bakgrunn til bokstavene, slik at de kom mer frem. Begge er fra 24/7, ikke mye jeg har brukt av det som fulgte med albumet igrunnen. Ikke fordi de ikke var fine, men de passet ikke med det jeg ville formidle. Jeg har brukt stickers til Diy helt nederst og de andre klistremerkene er fra Fancy Pants everyday circus(min favoritt ) Pennen jeg har skrevet med er  Sharpie hvit, på de andre sidene jeg har laget har jeg brukt den svarte sharpien min. Under bildene har jeg brukt glue dots og under button har jeg brukt glossy accents.



Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig fredag og i morgen kommer jeg med 8 nye sider fra albumet mitt.

-DT Jorunn-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar