mandag 8. september 2014

Skaperne av Scrappiness



Scrappiness ble etablert i 2006 og vi har en koselig butikk i St. Maires gate (gågaten) i Sarpsborg, dette er butikken for deg som elsker scrapping, mixed media og kortlaging.Vi har ett godt utvalg av kjente merkevarer og hos oss finner du til enhver tid masse nyheter samtidig som vi holder på en del av de gode "gamle" klassikerne. Er det noe du savner, er vi kjempe glade for tips om nye produkter vi bør ta inn. Alle herlighetene finner du selvfølgelig også i vår nettbutikk: www.scrappiness.no. Velkommen til en hyggelig handel både i Sarpsborg og på nett:)



Hei, jeg er Lone og er en av to heldige jenter som kan leve i og med hobbyen min hele døgnet. Min store drøm gikk i oppfyllelse med Scrappiness. Jeg storkoser meg i butikken og med omgangen av alle de flotte kundene våre. De gir meg masse energi og ideer. Har i utgangspunktet laget kort siden 2004, men har etterhvert kastet meg på det meste som har med papir å gjøre. Har egentlig ikke noen spesiell stil, men lager det jeg har lyst til der og da. MEN........kunne ikke klart meg uten blomster.
Blitt veldig fasinert av mixed media, da kan jeg drømme meg bort og leke ivei med alt på hobbyrommet.






Hei, jeg heter Ann-Kristin og er en (den andre ;) av de heldige eierne av Scrappiness. Jeg startet opp Scrappiness i 2006 da jeg var helt bitt av scrappe-bazzillen uten å ha noe sted i nærmiljøet å handle. I starten gikk det mest i LO'er og små album-prosjekter, men etterhvert er det også blitt mange flere sider ved denne hobbyen. Nå går det også i kortlaging og Mixed Media, det finnes jo så mange bruksområder for produktene våre bare vi våger å prøve!

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar