torsdag 25. september 2014

Layaout - Om å komme hjem.

Hei og god morgen, det er fremdeles min tur i bloggen, faktisk hele uken.

Jeg har virkelig koset meg med alle de herlige produktene jeg har fått, denne gangen er det Blue Fern Studio som står i sentrum. Jeg var fult klar over at de hadde mange flotte chipboard, men at de hadde nydelige mønsterark var jeg ikke klar over. Så du kan tro mine øyne ble kulerunde da jeg fikk se dem da de ble postet på facebook kontoen til scrappiness. Tror faktisk jeg måtte vaske bordet flere ganger pga all siklet mitt :)

Vel her kommer hoved bildet.

Har dere sett noe så yndig mønsterark da, og jeg som vanligvis ikke er så veldig glad i slike ark falt pladask. Ikke minst fikk jeg mange ideer Jeg har brukt 3 forskjellige mønsterark Ombre Dreams(shannons dream.Dream cards og susans dream Den siste er bakerst på Loen Den første er selve Loen og den lille teksten er fra Dream Cards( den inneholder mange fine tekster og ikke minst små rammer.. Jeg brukte inktense blyantene mine på byggestenen for å fremheve dem, og bak blomstene i i rammen. Denne rammen til Blue Fern Studio er helt klart en av mine favoritter. De kommer jo i kraft farge, så først hadde jeg gesso på dem, da det var tørt tok jeg på svart maling, deretter brukte jeg en svamp(sminkesvamp) og dyppet i hvit maling med grått glitter i. Grunnen til jeg valgte å gjøre det er for at du får en litt gammel stil ut av det.

Jeg klarer jo heller ikke la var (nesten) å lage noe uten å skrape opp kantene og rive litt i sidene, føler at du får litt mer liv i det du lager da. jeg bruker da Ingvild Bolme sin rasper.

Jeg er i grunnen ikke så flink til å bruke blomster, men disse til prima har jeg virkelig lagt min elsk på, de kommer i mange forskjellige str og er bare helt nydelig. Egentlig fikk jeg dem for å mikse med litt farger, men her passet de best å ha hvit.

Når vi nå først er inne på Prima, se på det kule kamerat de er fra Ingvild Bolme sin kolleksjon, jeg er vikelig glad i disse og hele den pakken inneholder så mye fint.


Må bare vise hvordan det ble med fargen bak blomstene på rammen og ikke minst disse nydelige prima rosene, jeg har virkelig forelsket meg. :)

Rundt kanten på Loen har jeg brukt den svarte Sharpie pennen min, prøvde først med den hvite med det ble nesten usynlig. Jeg liker å enten inke kantene eller tengne rundt dem, for jeg føler at da blir innholdet rammet inn.

Det var det jeg hadde for denne gangen, tusen takk for at du tok turen innom. sees i morgen.

Klemm jorunn

2 kommentarer:

  1. Du lager det ene etter det andre som tar pusten fra en. Det er ikke bare du som sikler!!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi, du vet nå alltid hvordan du skal glede ♥

      Slett