mandag 16. mars 2015

UTFORDRING #2 2015, Scrappiness.

God mandags morgen, da har vi kommet til en hel ny uke, og ikke minst en ny utfordring. Sist utfordring var skikkelig moro, spesilelt fordi det kom inn utrolig mange flotte bidrag.

Denne måneds utfordring går ut på å lage noe Påske eller noe med mye gult i seg, om det er kort/LO/AJ/PL ja det er helt opp til deg, foruten Påske /gult, så vil vi se bling og mer en 3 blomster på ditt bidrag.
Jeg vil anbefale å lese reglene før du deltar. Utfordringen varer til den 14 April kl 2355.




Premien denne gangen blir dette:






Jeg alle sammen, jeg har denne gangen valgt å lage en video inspirasjon til dere for månedens utfordring, og jeg har laget en ny Påske pyntet eggekartong, til å ha de malte eggene i. Den jeg lagde i fjor ble en hitt, så i år er det frøkena mi sin tur til å få sin egen.






Kommet ett bidrag på mail fra Mari Halvorsen








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar