fredag 27. mars 2015

LO - Inspirasjonsbidrag til utfordringen vår :)

Idag blir det å vise en Layout, som jeg har kalt mormor's påskekylling :) Skjønneste og blideste påskekyllingen EVER! Det er mitt yngste barnebarn - Astri - som er blitt påskekylling, hihi :) 

Syns det er kjempemorro å klippe og lime og eksperimentere med bilder, og denne gangen er det lille Astri som er blitt "offer" for mine krumspring..


I bunnen på LO'en har jeg brukt Maja design sine ark fra Nyhavn og Cofee in the Arbour. Jeg har revet og sydd en del sømmer på maskinen, liker veldig godt sømeffekten! 


Under egget er en "Bits of Honey-chipboard" fra Blue Fern Studio og en rosa kakeserviett. Bokstavstickers fra Papirdesign og det samme er de nydelige blomstene..


Jeg har også lagt under noen fjær ..


All inclusive - fine klister fra Papirdesign.


Kule stempel fra Papirdesign og de små trehjertene finner du her.


Digger disse dottene :) også fra Papirdesign..

Da håper jeg virkelig at du ble inspirert til å bli med på Ufordringen vår - som er PÅSKE med minst tre blomster og bling på :)

Stor klem fra Synnøve

4 kommentarer:

  1. Å gosjameg, for en nyyyydelig LO Synnøve! Du imponerer stadig med dine krumspring og mesterverk. Og denne lille påskekyllingen er bare herlig <3 Ønsker meg en sånn jeg også, men må nok vente noen år til er jeg redd... Førpåskehilsen fra ei influensasjuk scrappedame som vil bli frisk til påske ;-)

    SvarSlett
  2. Åhh guriland noe såååå nyyydelig og helledussan altså! Helt fantastisk LO altså ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Kjempesøt! Veldig kreativ idé med barnebarnet ditt som titter fram fra egget!! Så nydelig hun er!

    SvarSlett