lørdag 7. mars 2015

Lek med farger:)

Lekte litt med farger i går, og her er resultatet.





Som bakgrunnsark har jeg brukt Blue Fern Studio sitt Susan's Dream, så rev jeg remser av Bella! Something Blue, Title og limte dem på.





Først stemplet jeg i vei med Tim Holtz Bitty Grunge, brukte Archival Sepia og Jet Black

Så var det bare å leke seg med farger, her har jeg brukt Glimmer Mist Jack Forst, Dylusions Lemon Zest og Dylusions Melted Chocolate.


Så fram med min nye sjablong TCW Sea Bubbles, (denne er jeg allerede forelsket i, etter en gangs bruk:), Gesso og spatel



Fram med sprayene igjen. litt dråper her og der med de samme fargene som tidligere og limte på litt hyssing. På med bildet, malte en Blue Fern Chipboard og fram med blomster (disse fikk en omgang med gesso). Tilslutt ett stempel fra Dylusions og Tickers

Storkoste meg når jeg lekte med denne:) God helg alle sammen.
Lone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar