søndag 22. mars 2015

Hva gjør deg glad,ATC

Når en spesiell sang blir spilt, så kan minnene strømme på, fra tennårene, russetiden, bryllupet ditt. Ja sånn  kan jeg fortsette. Jeg elsker musikk, og det går ikke en dag uten at jeg hører på masse forskjellig musikk.

Jeg har brukt litt mønster ark fra Kaiser Craft, faktisk rester fra Layouten jeg hadde tidligere i uka, On Stage, Act. å brukte jeg die cuten til samme serie.

Det er ikke mer en par uker siden jeg prøvde meg på min første ATC, og dette falt jeg for, litt fordi formatet ikke er så stort, og fordi rammer du disse inn er de den perfekte gaven. Eller du kan gjøre som mange andre lage et samle album og bytte med andre.
Rundingene jeg har brukt her, er på vei inn til scrappiness, ikke bare det, men de kommer i forskjellige former og har en punc å, til hver serie, så gled dere. Fingeren er Mambi Sticks.


Jeg har brukt Tim Holtz i bunnen, tissue wrap, og digger den, litt tjukkere en vanlig silkepapir, og mye lettere å jobbe med, har brukt bakgrunnstempel til Finnabair, prima.


Ikke minst masse forskjellige farger til Glimmer Mist, jeg sprayer på i tre forskjellige omganger, og lar det tørke litt mellom. Pilene mine er Studio Calico og i kork, jeg elsker kork, men glemmer ut at jeg har. Har litt wasi tape å, kanskje ikke så lett å se, men det er med på å lage bakgrunnen. Jeg har å brukt en av stempel platene med litt forskjellig fra FinnaBar, rundingene, sommerfuglen og notene som du kan så vidt skimte i de to andre ATC.

Ja dette var min siste dag i denne uka, i morgen er det Synnøves tur, og jeg må si jeg gleder meg til hva hun skal trylle frem. Ha en nydelig søndag, så sees vi om 5 uker.

~DT Jorunn~

4 kommentarer:

  1. Wow, så flotte disse var!! 😊❤️

    SvarSlett
  2. Kjempekule ATC-er! Jeg har ikke laget så mange ATC-er, og det er i grunnen litt rart- for når jeg først gjør det, er det jo så gøy! Nå ble jeg inspirert til å lage noen igjen, så takk for det! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bibi så kjekt å høre, når ble jeg skikkelig glad. Får ta turen innom hos deg å se :)

      Slett