tirsdag 17. mars 2015

Invitasjon og bordkort.

God morgen og god Tirsdag. I sommer er det 10 år siden jeg og min kjære sa ja til hverandre, samtidig som det er min mors 75 års dag. Siden hele familie bor i nord og vi i vest, så slo jeg og min mor sammen de to dagene slik at resten av familien slipper å reise to ganger.

Her er Invitasjonen.


Jeg har brukt Maja Design Nyhavn The Sunny Side og Nyhavn Eating out, de passet så utrolig godt til tiden vi skal feire i August. Blomster er fra Papirdesign , hjertene er mine favoritter Studio Calico wood veener. Diesen er fra kaboks, digger denne, som du får skygge til også.


Her har jeg hentet pyntet fra fremsiden og brukt et bakgrunnstempel til å heve frem både pynt og design.






Bordkort



Her er samme valg av papir, synes det er mest naturlig. Eneste nytt her er vel fargen på den ene rosen fra papirdesign og bokstavene som også er papirdesign. Jeg har brukt Spellbinders fancy tags, for å lage litt liv, og noen gamle bling fra Kort og Godt, synes de er så lekre for de ligner på diamanter.


Jeg hadde bestemt meg for å ha et velkommen stempel på baksiden, og ennå jeg tulla med min kjære om at det har jeg faktisk ikke(en intern spøk, for jeg har ganske mange stempel ) Så hadde jeg det faktisk ikke, så da ble det et gammel jeg fant som er fint til feiring det også. Men jeg vet jo at Papirdesign har ganske mange flotte stempel med velkommen.



Her har du dem samlet. Ganske klart i grunnen hvilken farger vi skal bruke til pynten til festen.

Sånn ble de begge sett bakfra. Du tenker kanskje at det er litt mye pynt for den slags feiring, men da vi giftet oss, måtte vi gjøre alt innen 3 uker. Da ble det ikke tid til verken skriftlig innbydelse eller noe annet. Vi har hele tiden sagt at når vi har vært gift i 10 år, da slår vi litt på stortromma.

Vi klarte faktisk å få et veldig flott bryllup. Planla og samlet alle papirer vi trenger på 3 uker, ikke minst med god hjelp fra gode venner og familie, og med et budsjett på Kr 9000 :)

Det var det jeg hadde i dag, sees i morgen.

~DT Jorunn~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar