mandag 9. mars 2015

Staffelikort

Hei!

Jeg starter denne uken med et stafflikort! Jeg så de nye papirene til Kaisercraft, og falt sånn for arket med tekstene på. <3 Da måtte det bli noe med dem!

 
Jeg brukte Bazzill i fargen Lagoon. Mønsterarkene jeg har brukt er fra serien Blue Bay; Sea Breeze og Lagoon. Arkene er krølla litt i kantene, og fått en runde med Cats Eye Creamy Brown. Teksten nederst er fra produsentstripen på Sapphire. Synes det er så kjekt at de også kan brukes! :)

Rammen rundt teksten er fra Blue Fern Studio. Jeg har brukt Creamy Brown på den, så embosset den med blankt embossingpulver fra Zing. Jeg har drysset på litt av gullglitteret fra Stampendous før det rakk å stivne. Diverse blomster fra Prima.

Ønsker deg en flott uke!

Klem Malin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar