torsdag 19. mars 2015

Freedom is a state of mind, Art Journaling.

Hei igjen, jeg har lekt meg litt med de nye stempel platene til Prima, Finnabair sin kolleksjon. De er virkelig diggbare, hun har store plater og små enkle stempel, fine å bruke som bakgrunn.

Mistene jeg har brukt er Glimmer mist, jeg bare elsker dem, de mikses så godt sammen, på en fin og kontrollert måte. Jeg har brukt flere forskjellige grønntoner og flere forskjellige gultoner, og mikset med litt Chalkboard, og en liten lys orangetone. Så har jeg brukt Bubble caps, i to størrelse Liten og middels, noe jeg så Riikka brukte på et av kursene sine på scrappetreffe i Egersund, og må si jeg syntes det var veldig stilig.

Jeg har brukt litt forskjellig wasitape. Jeg hadde faktisk ikke svart glimmermist så jeg brukte min svarte glimmer glam på engelen og brukte Luminarte rundt sirklene, den svartfargen hadde en kuul metall skimmer i seg.


Ytterkantene har jeg stemplet med en av FinnaBair sine bakgrunnstempel. Jeg brukte 3D puter bak engelen men forsterket det med glossy accents,du kan å bruke gal matt medium, men det tørker så sent, så det hadde jeg ikke tid til :) De svarte kantene rundt er Amsterdam maling lamp black. Jeg brukte et gammel bank kort å dyppet den lengste kanten nedi malingen.

Jeg elsker å leke med nye stempel på en Art Journaling, se hvordan ting funker, og ikke funker.. Å ikke minst få den lille stemmen som jeg tenker mange sliter med, jeg kan jo ikke.. til å tie stille. Art Journaling er lek, kos og litt gris, men jeg lover jo oftere du gjør det, jo mindre gris blir det, du finner roen, og stresser ikke.
Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig Torsdag.

~DT Jorunn ~

2 kommentarer: