fredag 20. mars 2015

Singstar, Layout.

God morgen og god Fredag, da er det rett før helgen setter inn, her har vi ikke laget noen spesielle planer, jeg liker best å ta litt på sparket. Mine små har bestemt seg for at en av dagene i hver helg skal være pysjamas dag, det vil si tusle rundt i pysjamasen så lenge så mulig, og bare kose seg og slappe av.

Da mi eldste var lita sang hbun hele tiden, fikk hun noe mellom hendene som så ut som en mikrofon, da sang hun, og det har vi faktisk fått et bilde av.


Jeg har brukt den nye serien til Kaiser Craft, On Stage Collection, begge sidene på alle arkene i serien er fantastiske.Den rødfargen på hoved arket her som er på baksiden er fantastisk lekker. Jeg brukte å diecut fra samme serie, jeg slet virkelig med å bestemme meg for hvem jeg skulle bruke, alle var så kuule, dessuten var det mye i pakken, jeg ble helt overveldet.


Jeg fant ut at Tim Holtz sin filmrull passet perfekt her, og jeg har brukt Amsterdam svart maling rundt kantene.

Det var det jeg hadde for i dag, håper du får en nydelig fredag, så sees vi i morgen ♥

~DT Jorunn~

5 kommentarer: