mandag 23. mars 2015

BRYLLUPSINSPIRASJON

Heisann! Da var det mandag igjen og jeg, Synnøve, er tilbake med litt bryllupsinspirasjon.. Fikk de flotte nye arka fra Piondesign i posten fra Scrappiness og det resulterte i både innbydelse, bordkort og forside til sanger :) Kanskje ikke helt tradisjonelle farger til bryllup, men jeg syns det var så nydelig med svart og beige sammen. Veldig enkelt bordkort og forside til sanger, mens innbydelsen er det litt mer arbeid på.. Men man bestemmer jo selv hvor mye en vil gjøre av det :)


Først innbydelsen som er Bazill vanilla som er brettet og limt sammen i hver side.. Jeg har brukt en rund punch for at det da blir lettere å dra ut selve innbydelsen..
Den sorte ramma rundt er Spellbinders, floral ovals og bildet er fra et av de fine bryllupsarka til Pion - Vintage Wedding, Images. Arka under er også fra samme serie.


Sjekk denne herlige KJÆRLIGHET diesen fra Kaboks som jeg har stanset ut i gullkartong som jeg hadde noen rester av. Blad-diesen er en Memorybox-dies og heter Botanical stem.. Hvite bånd fra Papirdesign er også med + to perlehjerter.



Her ser du innbydelsen som stikker halvveis opp fra selve "kortet".


Og her er den kommet ut og ligger ved siden av...
Begge stemplene er fra Papirdesign - som har fantastisk mange flotte stempler.
På denne har jeg også brukt en MS puncher på kanten og en liten blonde til å dra den ut med.

Så var det bordkortet, som ble sånn her:


På bordkortet har jeg brukt samme Spellbinder diesen, bare den som er hakket mindre, matchende Pion-ark og en liten hvit rose og et par blader fra Memorybox-diesen.
Et par perler gjør også susen! Er det bryllup, så ER det bryllup!! Bokstavene er klistremerker fra Papirdesign, men du finner lignende HER..

Så var det forsiden til sanger - VELDIG enkelt, da:

Vanilla kartong og Pion Vintage wedding igjen :) Labelen er faktisk et klistremerke som du finner HER og jeg har limt en papirbård under Papirdesign-stempel og et par perler på sidene. Og så den nydelige diesen til slutt med en blonde under..

Håper du fikk litt bryllupsinspirasjon på en mandag :)

stor klem, Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar