onsdag 11. februar 2015

Valentines Kort.

Hei og god morgen, det er snart Valentines dag, og i år er det faktisk 10 år siden på Valentines  at vi forlovet oss, jeg og min kjære. Jeg har laget et litt anneledes kort i år, og har brukt Blue Fern Studio, Lone hadde plutselig forelsket seg i en av de nye, så hun bestilte litt flere en vanlig. :)

Jeg digger alle detaljene på Blue Fern, den nye serien er litt mørkere en Dream, og jeg digger det, dette er litt mer i min gate ! Blue Fern Studio bountiful

Jeg har brukt mange forskjellige blomster, man tager hva man haver. Synes det er kjekt å bruke mange forskjellige nyanser av blått, og blandet inn litt grått og svakt brunt.
Jeg har mye Resin men har aldri liksom fått meg til å bruke mye av det, så her hev meg rundt og tok litt i. Underst har jeg brukt Bånd med blomster på

Honningen er Blue Fern,  wooden er prima(fra julesortemanget), bling fra Kort og Godt


Helt enkel bakside, har brukt litt av blomsterbåndet i hjørene jeg har rullet.

Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig dag, litt endring i dagene her, så på fredag kommer tutorialen fra meg.

~DT Jorunn ~

4 kommentarer: