mandag 16. februar 2015

UTFORDRING #1 2015



Årets første Utfordring er en øke utfordring, det vil si at vi øker premien med en ny ting for hver gang noen blir med på utfordringen. Oppgaven er å lage noe vår aktig, og du må bruke minst to forskjellige dieser. Kan være lurt å lese reglene, før du blir med. Utfordringen vår går fra 16 Februar til 15 Mars kl 2355. Du legger ditt bidrag inn i linkaz nede i innlegget.

Nyy bidrag levert og øking av premie med albumringer :)  






Jeg- Synnøve - har laget en gavepose som inspirasjon til den nye utfordringen vår :) Liker veldig godt å pynte slike poser, da de er kjempe- dekorative, og med en liten gave oppi, blir det den perfekte venninnegave :)


Som Jorunn - så meg: Blue Fern studio sine mønsterark er bare såååå nyyydelige!! Skikkelig vintagepreg og anvendelige til så mye.. Og nå lengter vi etter våren med lyse kvelder, blomster og fuglesang :)


Jeg har altså brukt Blue Fern mønsterark Sanctuary Garden Plaza.. Lekre rosa- og grønnfarger..


Spellbinder dies Timeless rectangles og litt gammel avis under. Det fine tekststempelet er fra KOG og du finner det her. Har også brukt en liten dekorativ blad-dies, du finner lignende her.. Stor og fin rose fra Prima og et rosebånd under.. Jeg har også lagt osteklut under panelene.


Posene finnes i flere forskjellig størrelser. Den jeg har brukt, finner du her.. Jeg har også knyttet en seambinding med en sort snor rundt hanken og hengt en charms på.


Fuglebur i metall og litt perler og bling..

Da håper jeg at du ble inspirert til å joine oss på utfordringen :)

Klem, Synnøve

To bidrag på mail, som er nr 11 og 12 på inlinkz fra inger.



Vi har fått et til bidrag på mail fra Helga Pettersen



Ett bidrag innlevert på mail fra Trine Barrusten Slevik

Da har det kommet enda et bidrag fra Trine B Slevik

Kommet inn et bidrag på mail fra Linda Svendsen.











6 kommentarer:

  1. Herlig gavepose! Og super utfordring bortsett fra at eg ikkje har nåken diesel då.. Er det mulighet for å bruke eit alternativ for dei som ikkje har slikt?

    SvarSlett
  2. Hei Arnlaug:) Om du ikke har dies og stanse ut fra, kan du selvfølgelig bruke ferdigkjøpte diecuts:)

    SvarSlett
  3. Supert😄 då skal eg prøva å få til noko.

    SvarSlett
  4. Hei. Bidrag 11 og 12, klarer vi ikke å komme inn på. Sykkeltur i Nyhavn og Franske Katter. Fint om dere som har levert kan gi oss ett hint, så vi vet hvem dere er:)

    SvarSlett
  5. Hei Lone :) Kan jeg bruke diecuts som jeg har skjært ut med cameoen min? Jeg har svært lite sånne ståldies ;) Men vil veldig gjerne være med på utfordringen, den var jo bare glimrende!

    SvarSlett
  6. Hei hei Linn:) Klart du kan:)

    SvarSlett