fredag 13. februar 2015

Valentin kort en ny vri.

God Fredags morgen, i morgen er det 10 år siden jeg og min kjære bestemte oss for at vi skulle gifte oss, og det må jo feires med et skikkelig kort.


Jeg har blandet et super søtt mønsterark fra Pion med et litt mer i min gate røft Blue Fern studio, og jeg synes det er ganske artig og blandet slik, for jeg er jo ikke en typisk søt kort maker.



 Her kan du se hvordan det ble fra siden , hjertene fra Storyteller popper nesten ut av kortet.


Har til å med pyntet baksiden litt ekstra, skal det være så skal det være :) Har hentet elementene fra fremsiden.


Jeg har ikke pakket ned hyllene jeg kjøpte til jul, som egentlig skulle ned når julepynten var kommet i eskene sine, men det kan jo være at jeg får bruk for dem.. hehe, og det gjorde jeg jo nå.

Jeg har brukt Pion Paris Flea Market, Blue Fern Studio birdsong melody, bobunny  head over heels stickers, storyteller hjerteklistremerker,masse forskjellige blomster, osteklut, og favoritt pennen min sharpie. 

Det var alt for i dag, ha en nydelig Fredag, så sees vi nok i morgen ♥

~DT Jorunn ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar