mandag 9. februar 2015

A dream comes true.

God mandags morgen, tiden går sannelig fort om dagen, min dag igjen. Denne uken vil jeg by på masse forskjellig, siden vi både er i morsdagstiden og Valentines.

I dag vil jeg vise en Project Life side av datteren min og da hun var på sitt første Juleball, og første gang hun brukte sminke. Hun kunne nesten ikke tro at det var henne hun så i speilet.



 Jeg har brukt 12*12 mønsterark som jeg har brukt Projectlife disen min til å kutte til.


Det var litt vanskelig å få tatt gode bilder siden været her i vest ikke har vist seg fra sin beste side,  derfor har jeg tatt nærbilder av lommene. Jeg har brukt Blue Fern Studio sine 12*12 mønsterark to forskjellige ark og et ut klipsark fra Dreams serien. -  Blue fern Garden Boudoir, calling cards- Ombre dreams Leslies Dreams . Jeg har å brukt Heidi Swapp overlay  og slides cards og embellishment.

All pyntet uten om dottene som er papirdesign  og et ordtak og peke fingeren er fra esken til Heidi Swapp, synes det er så greit når vi kan få alt i en eske.

Jeg er jo veldig glad i å bruke  wasi tape på PL sider, synes de kan muntre litt opp.



Det er første gang jeg bruker overlays og jeg må si jeg digger det, er nok ikke siste gang jeg bruker det nei :)

Det var det jeg hadde for i dag, og siden ukene er slik som den er med både morsdag og valentines vil det komme litt mer i bloggen en vanlig :)

Ha en nydelig mandag ♥

4 kommentarer:

  1. Nydelig side og nydelig jente :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monika ♥ Så koselig at du kommenterer så ofte setter stor pris på det ♥

      Slett