torsdag 12. februar 2015

Igangsette kreativiteten, tutorial.

Hei hei, i dag kommer tutorial min, og denne gangen er det en video.












Jeg har laget to Tags, selve påføring av glimmermist og pennskribling kom på i ettertid, da tagene var litt fuktig. Jeg brukte to forskjellige grønnfarger på den lille tagen, Hony Due og inchworm, på den store tagen brukte jeg vintage pink og crimson. Arkene jeg har brukt til å klippe ut fra er, Pion Design, paris flea market. Blue Fern Studio, correspondence. Fancy Pants, Everydaycircus. Papirdesign, skolestart. Papirdesign stillenatt, vinterstrikk. Papirdesign, stille natt, julehjerter. Bella, BLVD,lucky starz.Blue Fern Studio, chipboard, bling fra papirdesign, wasitape, stempel, Ord fra My Minds Eye, the sweetest thing. Sharpie Penn , bånd.

Da jeg påførte glimmer mist, sprayet jeg det på en plastikkpose og påførte det med en pensel.






Det var det jeg hadde i dag, sees i morgen ♥ Ha en nydelig dag.

~DT Jorunn ~

2 kommentarer: