fredag 20. februar 2015

BRYLLUPSKORT I UTRADISJONELLE FARGER

Da var det allerede fredag og mitt siste innlegg i denne uka..
Jeg vil vise et bryllupskort som er laget i litt utradisjonelle farger enn de vi til vanlig forbinder med bryllup.. Syns det er greit å utfordre seg selv litt av og til og slik ble resultatet denne gangen:


Jeg har brukt helt hvit Bazill i bunnen og mønsterark fra Webster Pages beautiful chic. Det grønn-turkise arket der med spiker osv er bare sååå kult! Så Sort Bazill under panelet med brudeparet, som er det KOG stempel som du finner her.


Masse roser i shabby turkis og dyp rød fra WildOrchidCrafts. Seambånd i samme fargeskala og et lite sølvhjerte.. Tekststemplene er på samme plate som brudeparet.. Blad-diesen har de en lignende av her


Under panelet har jeg brukt dette kule stempelet fra Papirdesign og et par sølvhjørner hører med..


Duskebånd og blonder fra PapirdesignPapirdesign og rosebånd som jeg har limt noen små perler inni.


Jeg har pyntet kortet inni p begge sidene med det samme mønsterarket + et delikat beige ark fra Kortoggodt som passer godt til bryllup, ja det heter faktisk bryllup.. Litt perler fra Papirdesign.


Andre sida inni - med det samme lekre bryllupsarket og et par striper med det grønne :) Det røde hjertet er en chipboard fra Papirdesign og det samme er stempelet under med et lite tekststempel fra KOG.. (fra samme stempelplata som nevnt)

Da takker jeg for meg for denne gangen og overlater stafett-pinnen til Helen!! Passer vel godt å si det i disse VM-tider :) 

Stor klem fra Synnøve



4 kommentarer: