tirsdag 10. februar 2015

Adore you, en Layout.

God morgen, i dag vil jeg vise dere en Layout jeg lagde som en serie til PL jeg viste dere i går, jeg prøver alltid å lage en LO og en PL til de samme bildene.

Jeg har laget en mixmedia LO, og det er så herlig, og selvsagt måtte jeg bruke Blue Fern mønster ark :)


Jeg har brukt to lag med kartong under for å skape en nyanse til mønsterarket og sprayene jeg brukt. Og så fant jeg ut at det kunne bli kult å ha stempeltrøkk på den ene kartonegn for å skape litt mønster.

Du ser det ikke så godt men jeg har brukt Blue Fern studio chipboard under bilde for å heve det litt, og masse medium, gesso,coarse pumice gel eller du kan bruke Liquitex Resin Sand acrylic texture gel,som ser ut som småstein.glitter snow og modeling paste. og ja jeg har faktisk brukt blomster :) Sprayene er glimmermist, sweet clover og amethyst, det svarte er glam Mønster arket er Blue Fern studio joyces dream

Jeg har brukt osteklut masse silkepapir og wasi tape, og jeg som aldri skulle bruke paljetter.. jeg burde vel lære meg å ikke si slikt .. hehe Adore er fra utklipsarket til blue Fern studio Dream serien, blomstene er papirdesign


Det som er så stilig når du bruker grov medium er at fargen blør herlig utover, jeg digger det.


Juhu vi har faktisk sol av å til her i vest. Ville bare vise dere hvordan den blir å se den fra delvis siden.

Det var det jeg hadde i dag, sees i morgen, ha en herlig dag ♥

~DT Jorunn ~

2 kommentarer: