fredag 27. februar 2015

Barnehagebilder


Ofte får man tilbud om å kjøpe filene til barnehagebildene ;) 
Men man har som regel bare ett bilde på veggen- hva gjør man med resten? Alle er jo like fine :)

Her har jeg forstørret et av bildene, og forminsket andre, 
som jeg har satt i en filmstripe fra Blue Fern.


Har brukt skyer fra Blue Fern, og mønsterarket er også derfra, i serien sanctuary.
Skyene og filmstripen har fått et strøk maling med Gesso, og etterpå gikk jeg over med sharpie- pennen min. Glitterswirlene er laget med sjablonger og Glitterpaste. Bokstavene på skyen er fra Making Memories, og jeg har brukt små blomster og små stjerner fra Studio Calico :) Har også svertet kantene på mønsterarket, og tegnet en ramme med Uni-ball pennen min.


Det største bildet har fått en matte av bazzill, blitt svertet i kanten med cats eye, og selve bildet er malt litt på med Gesso. Bak bildet er litt papirtape, og jeg har limt på perlebånd på siden. Det har også blitt limt på  die-cuts fra memory box, både grenen og fuglen.


Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, og har fått på litt glitterpaste, og bokstaven er fra restekassa og har fått på gesso :)

Dette var det jeg hadde denne uken :) 

*Helen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar