lørdag 14. februar 2015

Kjærlighets så lenge øye kan skue...

God morgen og god Valentins dag alle sammen.

I dag er det akkurat 10 år siden jeg og min kjære fant ut at vi ville leve sammen resten av livet og ikke minst gifte oss, så vi startet med å forlove oss.

Det jeg har gjort er å samle alle bilder og øyeblikk og få dem samlet i noen ProjectLife lommer, det kan jeg si med engang, det var ikke lett, hehe, men klarte å få dem ned til 8 lommer. Hadde jo å tenkt å ha noen lommer fri for bilder for å skrive masse.. Ja du kan jo se selv for lett det var.


Noen bilder er veldig slitte og uklare, vi hadde ikke skikkelig kamera den gangen for 10 12 år siden da vi møttes, og jeg har hentet frem bilder fra første stund vi møttes.


Jeg bare måtte bruke Heidi Swap sine lommer til dette projectet, noen plasser har jeg og noen plasser syntes jeg det ikke passet(bilder kom i veien, snodig)


Det ene bilde der, lurte min lille alex på hvem var, meg sier jeg, så ser han på meg med morrskap i øynene, guriland så barnslig du var.. hehe

 Da var bryllupet feiret, et år før tiden, men det er faktisk fult mulig å planlegge et bryllup på 3 uker, men litt hjelp fra dommere, får vi faktisk fortgang på de som skriver ut papirer for å få lov å gifte seg.  Vi reiste nordover å giftet oss, så vi kom 1 uke før bryllupet skulle stå.

Må nesten bare smile av dette jeg.

 Både utdrikkningslag og bryllupsreise fikk vi til, Uten min bestis og hennes Bestis hadde det nok aldri blitt noe utdrikkningslag.

Ja hva kan man si, en stor happening.


Egen leilighet fikk vi å kjøpt oss, var overlykkelig, vårt helt eget hjem.


Kan man bli mer stolt?



Så var det å reise hjem for dåpen.



Jeg er i overkant glad i Bobunny, og jeg virkelig koste meg å bruke det på mine 4 første PL siden til dette kjærlighets tilbakeblikket, de to første brukte jeg Modern Miss og de to siste brukte jeg our lil´monsters. Begge er så farge glade, blir rett og slett glad av dem. Jeg har å papirpynt fra samme serie, så jeg kunne liksom pynte med samme serie. Modern miss og Our Lill Monster
De har fått noen stilige klistremerker som man både kan ha på bilde og utenom, sn@p Life Documented. Dotts, wood veener, MME klistremerker. Heidi Swap sine overlay and slides card. Jeg brukte Heidi swap sine lommer. Til slutt gikk jeg over med sharpie pennen min.

Det var det jeg hadde for i dag, i morgen kommer det 4 nye sider og resten av de 10 årene våre som forlovet :)

Ha en nydelig Valentines dag ♥

~DT Jorunn~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar