onsdag 27. november 2019

Juleklem


Heisann,
her kommer en liten steg for steg fra meg :)


Til dette prosjektet fant jeg frem papirer,
og fargela motivet mitt til å passe papirene.


Så stanser jeg ut motivet med en dies.
Her finner du steg for steg hvordan jeg gjør for at deler av motivet skal stikke utenom :)


Sverter alle kantene.


Så kommer det ett morsomt produkt,
noe som er genialt for oss som er glad i vannfarger!
Nemlig Glaze!


Stryker ett jevnt tynt lag over hele motivet,
pass på at hele motivet ditt er dekket!
Glaze gjør at du får en beskyttende hinne på motivet,
og du kan både sprute vann på det og gå over med andre medium uten at det ødelegger!


Så finner jeg frem multi medium, og glitter!


Pensler på ett jevnt strøk med multi medium.


Og strør glitter over.


Og voilà! Du har ett motiv dekket med glitter,
uten at fargene dine har blødd utover :)


Og her har motivet kommet på ett kort :)


Vakre papirer fra Mintay og Maja Design.


Blir så kul effekt med glitter på motivet :)



Innsiden på kortet.
Jeg har stanset ut 5 snøflak og limt disse på som en pyntekant på panelene :)


Ha en fin onsdag,
klemmer fra Maya



Stamps: hÄnglar & Wings - Jente Skidåkare. Kort & Godt - Snøflak M368.
Sentiment: Kort & Godt - En Hilsen vi M368.

Tools: Dienamics - Pierced Ovals. Kort & Godt - Juleklem die 261. Martha Stewart - Arctic punch.
Embellishments: Distress - Glitter. Unknown - Bjeller. Papirdesign - Prler. Hug Snug - Bånd. 
Other: Alle kanter er svertet med Distress ink Walnut Stain. Hug Snug båndet er farget med Zig 083. Tim Holtz - Distress Multi medium matte, Glaze.
Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush.
Colours: Hud - 074,069,230. Brun - 073,068. Ski/Staver - 073,075. Lilla - 083. Turkis - 033,038 Blandet sammen. Skygge - 303,806. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar