fredag 8. november 2019

Staffelikort med ensfarget papir



God fredag! 

I dag har jeg laget et staffelikort med bare ensfarget papir. Noen ganger kan det enkle være veldig fint, rent og ryddig på en måte. 

Basen på kortet er hvit bazzil i 15x15cm. Så har jeg brukt en ramme dies og litt juletredies jeg hadde liggende, samt rester av rødt papir, litt stickles og bling:) jeg har også laget små julestjerneblomster som pynt, disse kan lages av diser eller puncher

 

I disse juletider skal mange kort lages, og alle skal kanskje ikke koste like mye å lage. Da er slike kort veldig smart, for de koster svært lite å produsere ganske mange av. 

Håper dere får en fantastisk helg! 
Jeg får huset fullt av scrappejenter på lørdag, og gleder meg stort:) 

Klem fra Karianne 

Materialliste




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar