fredag 15. november 2019

Julegaver - pynt og pakkelapper

Hei :)
Er dere klare for helg og mer tid til kreative sysler?
Det er jeg!

Hva med bruke litt tid til å forberede innpakking av gaver?
Jeg har til dagens innlegg  laget noen pakkelapper og pakket inn to pakker som jeg også har laget pynt til.
Pakkene har samme stil bare litt forskjellig fargevalg på elementene.

Her har jeg valgt å stemple Til Fra rett på papiret.

På denne var det ikke plass til å stemple rett på så jeg lagde en pakkelapp
Til kanten brukte jeg papiret etter en utstanset gren som sjablong og svertet over.
Lett pyntede pakkelapper hvor jeg har brukt tekst i tre og dies. 

Materialliste:

Papir: Bazzill kraft, rester (farget kartong)
Verktøy: Dies: Spellbinder Circle, snøkrystall - Papirdesigngran/juletre (lekkert alternativ),
Tag - dies (alternativ), Martha Stewart - gren/blad punch (alternativ)
Stempler: Papirdesign- Hashtags, Til,Fra (alternativ)

Ønsker dere alle en kreativ helg!
Klem, Wenche


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar