onsdag 14. august 2019

Savner deg venn


Onsdag, opg tid for en ny steg for steg :)


Idag skal jeg vise dere en enkel steg for steg,
men den er så anvendelig!
Du trenger ett motiv som sitter, og en dies ;)


Så plasserer jeg diesen over motivet mitt,
og ser etter hvor jeg vil at den skal være.
Føttene hennes skal henge utenfor sirkelen,
så da begynner jeg å skjære de ut.


Her har jeg skjært ut føttene,
så plasserer jeg diesen innunder.
Og ser at jeg må skjære litt til under motivet,


Her får jeg plassert diesen, 
så det ser ut til at jenta sitter og dingler med føttene :)
Da setter jeg på en tapebit på diesen,
så den ikke flytter seg under kutting!


Og slik ble resultatet :)
Her kan du bruke alle former for dieser,
håper du får lyst til å prøve deg frem :)



Og med jenta ble denne tagen til :)


Er hun ikke bare skjønn?!


Herlig glitterfiber fra Kort & Godt :)


Ha en flott onsdag,
klem fra Maya




Stamps: hÄnglar & Wings - Jente (Bästa vänner)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Miss you friend (Bästa vänner)

Papers: Canson Montval - Akvarell papir. Best Creation - Glitter cardstock.
Tools: Martha Stewart - Butterflies punch. Sizzix - Tag collection. Dienamics - Pierced circle.
Embellishments: Kort & Godt - Glitter Fiber rosa. Papirdesign - Perler
Other: Tim Holtz - Stencil
Medium: Finnabair - Paste. Distress - Paint. Amsterdam - Pearl paint. Kuretake - Zig clean colours real brush
Colours: Hud - 074,069,230. Brun - 073,068. Rosa - 230. Skygge - 303. 

1 kommentar: