torsdag 7. desember 2017

Raske julekort

Hei hei:-) I dag slår eg eit slag for hurtigscrapp:-) Mange liker å lage julekort og koser seg med det lenge før jul, eg har endelig blitt gla i å lage kort eg og:-) Meeeeeeen..... det er ein kjent sak at julestresset innhenter mange av oss og at det plutselig dukker opp nokon ein har gløymd å lage kort til. Så då er det jo flott å ha raske alternativer:-) 

Eg har laga to ulike typer kort. Ein type med fargelegging, eit med stempling med ein litt "moderne" vri. Begge deler går superraskt:-) 



Dei første korta har eg fargelagt med Copics og Promarkers. Eg er ganske fersk på fargelegging men desse herlige motiva fra Papirdesign gjekk ganske greit å fargelegge:-) Så har eg festa arket med stempeltrykket på kortbaser med farger som fremhever stempeltrykket - enkelt og greit:-) 


 Dei to andre er ganske annerledes. Her har eg stempla eit slags juletre med eit trekantstempel og brukt tre ulike farger. Teksten blei desverre litt utydelig, men eg tenkte eg kunne vise fram ideen uasett, sjølv om ikkje resultatet blei like bra;-) Har du ikkje trekantstempel er dei små gelliplatene fra gelpress supre til dette:-) 


Produkter:
Stempler fra Papirdesign: Nisse med lykt, Kommer nissefar, Det du håper på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar