mandag 25. desember 2017

God jul!


God jul!
Kanskje fikk dere litt scrappegodis igår,
 så dere skal en tur i hobbykroken idag!
Det skal jeg,
 men først vil jeg vise dere denne siden jeg laget lille juleaften :)



Ei juleside må jeg jo ha i art journalen min :)
Denne er laget med Amsterdam sin pearl maling,
så her skinner det mye!!


Memory box sin die, ble til fint oppheng av julekuler :)


Julekulene er laget med en sirkel punch, 
og av diverse Maja Design papirer.


Bokstavene har jeg tegnet, og deretter klipt ut.
Ikke perfekt, men akkurat slik jeg vil att art journalen min skal være ;)



Ha en flott dag,
kos dere!
Klem fra Maya



 
Stempel: Heidi Swapp - Date stamp

Verktøy: EK Success - Circle Punch 1 1/2", 1/2". Memory Box - Pine needle border die.
Pynt: Kort & Godt - Gold tread.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar