mandag 11. desember 2017

Gi bort en toffee eske til jul

I dag vil jeg vise dere en vinter pyntet toffee eske .
Sjokolade er jo alltid en hyggelig gave uansett om man er gammel eller ung. 
Nå når det ikke er så lenge til jul, kan det være godt å ha noen gaver ekstra på lur.


Esken er rask å lage. Jeg har ikke brukt den originale esken men kuttet til en bazzil etter mål fra den originale esken.
17,5 cm bred og 29,5 cm lang. Så har jeg preget på langsiden ved 11cm, 13 cm, 24 cm og 26 cm. Gått over alle kanter med distress ink og limt sammen.



Kuttet til paneler og limt på alle sider.

Det er de vakre arkene Frosted fra Kaiser Craft som jeg har brukt.


Jeg har pyntet med blonder og snøkrystaller stanset ut av hvit bazzil og et flott sølvfarget gavepapir.


Enkelte steder på arket har jeg gått over med Wink of Stella pen for å få litt ekstra skinn og glimmer.



Håper du fikk litt inspirasjon til noen raske gaver å gi som en liten oppmerksomhet til jul eller som en vertinnegave i en av julens mange hyggelige selskaper:)
Klem fra Bente-Heidi



Produktoversikt:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar