fredag 22. desember 2017

En julekurv

Hei:)

Bitte lille julaften og sikkert litt mye som skal ordnes i de tusen hjem.
Jeg har koset meg med  å lage noen vennindegaver - små julekurver som skal fylles med noe søtt og godt.


Det er brukt dies fra både Heartfelt Creations og Papirdesign.
Denne passer for alle anledninger, det er papiret og pynten som setter tema.


Jeg har brukt en del av diesen fra Heartfelt Creations - Gift of love box for å lage mønster i sidene på boksen.  Så har jeg festet mønsterark på innsiden, og jeg har brukt et av de flotte julearkene fra Papirdesign.


Hanken er enkel og jeg har kun stanset ut mønster med en Martha Steward punch.
Boksen måler ca 11,5 x 11,5 så det er plass til litt søtsaker her, eller strikkede kluter eller annet du ønsker å gi bort. Du kan også bare ha den som pynt på bordet med små servietter i for eksempel.



Det var alt for denne gangen. 

Jeg vil ønske deg en riktig god jul og et kreativt nytt år.  
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen vår og takk for at dere deltar på våre utfordringer. 

Får du tid til overs i romjulen så bli med på vår nye utfordring som er Bingo. 
Jeg har her brukt skrått t: Mønsterark - brette teknikk - stjerner. Du kan lese mer og delta her.

Klem Bente-Heidi


Produktoversikt:
Dies fra Heartfelt Creations - Gift of love box
Papirdesign - Snøfnugg, stor og Julehilsen
Punch fra Martha Steward; Snowflake og kant punch




2 kommentarer: