fredag 31. januar 2020

Veske til en Konfirmant





Heisann og riktig god Fredag!



I dag skal jeg vise frem en veske,
 som jeg synes er så fin å lage.

Jeg har gitt bort vesker til konfirmanter
 og de blir så glade for å få den.

De pynter opp på gavebordet også.
Så i dag vil jeg vise dere min variant.









Som lokk har jeg brukt en dies fra Heartfelt.
Den består av flere lag.
Jeg startet med et glitter ark og så mønsterark, lag på lag.
Papirene er fra Papirdesign og Bazzil. 

Her ser du vesken bak.







Som du kan se her er hele vesken laget av et ark som måler 12" x 12".
Scoret på 4" og 8" begge veier.
Deretter på skrå fra hjørne til hjørne i kantene,
 og fra midten og ned i hvert hjørne på midten.

Inne i vesken har jeg brukt tekster fra KortogGodt.
Pengelommen er fra Papirdesign.
Brukte magnet som lukkemekanisme.
Noen av kantene er svertet med Distress Dusty Concord.












Da ønsker jeg lykke til med ditt neste prosjekt.

Riktig god og kreativ helg.

Klem fra Kristin.





-MATERIALLISTE-
Bazzil : coconut swirl, lilla Wisteria , GråSmoky, Sølv glitter
Mønsterpapir: Papitdesign Konfirmant Lilla, Vårstemning Høyt på himmelen
Dies: Papirdesign Gavekort 18399 , Heartfelt Regal Frame & Accents
Distress Dusty Concord, Archival Watering Can
Stempel KortogGodt M274 Til Konfirmanten
Flytende lim
Dobbeltsidig tape
Skjærebrett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar