fredag 17. januar 2020

Tre bordkort og en mal :)

Hei alle sammen!
I dag har jeg laget noen bordkort som vil passe fint til konfirmasjon eller en annen festlig anledning.
Til bordkortene har jeg brukt følgende materialer:
Bazzil: hvit og rosa
Martha Stewart puncher: Pop-Up butteflies og "3 i 1" sommerfugler
Dies: oval og scallop oval (alternativ)
Kort & Godt: Blonde og halvperler
De to første har samme utgangspunkt, men er likevel forskjellige.
"Mormor"
Jeg klemte sammen en dorull og klipte den i to og
justerte høyden til å være lavere enn høyden på kartongen.
På kartongen punchet jeg en rapport midt på lengden og klipte med saks for å frigjøre mønsteret i endene på rapporten før jeg fjernet overflødig kartong og limte den til dorullen.
 Slik:
Pynt ferdig med mønsterpapir m.m. 
Så lagde jeg et lite panel hvor jeg har stemplet Mormor da jeg ikke har så fin håndskrift.
Klipp et spor på hver side av ringen og sette panelet nedi.

"Mamma"
Den har lik fremgangsmåte, men limte fast navnpanelet og fungerer som serviettring.

"Bestemor"
Siste bordkortet fungerer også som en liten "gave" til gjesten, da det er plass til en Ferrero Rocher.
Jeg fant dessverre ikke denne i butikken og kjøpte Oreokuler for å ha noe å legge i gaveboksen.
Her er malen til min utgave:
Ønsker dere alle en herlig kreativ helg!
Klem, Wenche 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar