mandag 6. januar 2020

Invitasjon og bordkort til Konfirmasjon, MixedMedia


God mandag alle sammen, i dag er det min tur både på youtube og bloggen.
Jeg har laget invitasjon og et bordkort og samtidig gjort det jeg elsker mest, holde på med maling, stensiler og fargeleging.



Du kan lage ditt kort akkurat så stort eller lite som du måtte ønske, mine mål er som følger

Kort: 9 x 6,1/4 ince Preg på 4,1/2 inch
Svart Bazzill 6 x 4,1/4 inch
Mixedmedia 5,3/4 x 4 inch

Bordkort: 5 x 4 inch og preg på 2,1/2 inch. Igjen lag den str du liker best.

Jeg kan godt forstå hvis du ryker litt på nesa, kan jo ikke lage mixedmedia invitasjoner, det tar jo sååå lang tid. Neida disse er like kjappe som vanlige kort med mønsterpapir.

Å fargelegging av blomstene vil jeg kalle billig terapi.
Da håper jeg dere blir inspirert til å lage deres egen mixedmedia invitasjon, del gjerne med oss enten her på bloggen eller på facebook siden vår.

Da er det bare å snurre film.






Det var alt jeg hadde for i dag, ha en strålende dag, klemm



♥Jorunn






Materialliste

Papir: Fabriano Mixedmediapapir 250 gr, Sort Bazzill, Hvis Bazzill
Maling: Amsterdam turquoise green,Amsterdam Azo yellow lemon, Metallic Gilding,Pearl lustre
Tusjer zig: Div rosa, Lilla, blå og gul 
Bling, Prima Rosibelle
Stenciler
Bokstaver 

2 kommentarer:

  1. Guud så lekkert! Dette må prøves! Hva heter den stencilen med sirkler som du har brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mariann, jeg fjerner jo alltid emballasjen på tingene mine, men tar jeg ikke mye feil er dette AAll&Create. Må gjerne dele med oss om du lager noen slikt som dette. Vi elsker å se hva andre lager.

      Slett