mandag 20. februar 2017

Lag din egen bakgrunn. Inspirasjon til utfordring #2

Hei hei.
Da er det klart for en ny uke, og i dag har jeg litt inspirasjon til vår utfordring #2;
"lag ditt eget mønsterpapir" som du finner Her.

Jeg hadde panlagt å lage meg bakgrunn/ mønsterpapir av note- stempelet fra Prima. Først stemplet jeg begge tagene med notestempelet og brukte etterpå en stensil over. Den ene tagen brukte jeg embossingpulver og på den andre Distress ink. Det endte med at min planlagte mønster- bakgrunn forsvant, og resultatet ikke ble helt etter planen. Stensilen jeg har brukt er
Heart in hand og den er superfin! På disse tagene ser du ikke så mye av hendene, men hjertene kom godt frem, og det var de jeg hadde lyst å bruke. Kanskje litt inspirert av valentine?? ;)




På denne tagen har jeg brukt Distress Ink på stensil for å fremheve mønsteret i stensilen.
 Etterpå har jeg farget med gelatos.




På tag 2 har jeg brukt embossingpulver og samme stensil.
Tagen fikk en "glossy" overflate og fargene ble helt annerledes enn tagen over, og ville ikke feste seg like godt over embossingpulveret.



Da er det bare å takke for meg og så håper jeg at mange vil svinge seg rundt og bli med i vår utfordring! Vi gleder oss til å se alle bidragene som kommer inn! :)

På onsdag er jeg tilbake i bloggen og da viser jeg hvordan man kan lage et kjempeflott og enkelt fotobok- kort med plass til ca 50 bilder. Velkommen innom for en titt da!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar