mandag 27. februar 2017

Brettekort med "sving"


Hallo! 
Jeg har fått leke meg med de utrolig lekre og fargeglade arkene fra 
Pink Pailsee som har kommet inn hos Scrappiness. Disse likte jeg veldig godt;)

I det siste nummeret av "Et Trykk" så har de en tutorial på et artig 
brettekort som jeg bare måtte prøve.  Så her kommer da mitt forsøk på dette kortet.



Jeg valgte å lage kortet med en firkant dies, men her kan du også bruke oval eller sirkel. 
Du bestemmer :) Forklaringen på hvordan kortet skal lages finner du i "Et Trykk" 
og det får du kjøpt hos Scrappiness.


Har valgt å kjøre hjerte tema gjennom hele kortet, så da ble det ikke så stort område å skrive på, men det er jo ikke alltid at du skal skrive så mye på kortene.


Stemplet fra Kort og Godt med teksten" Hvis det var mulig ville jeg male dagene dine lyserøde med rosa hjerter på" var som skapt for dette kortet! Teksten har jeg embosset med hvitt.



 Blomstene er fra Wild Orchid Craft, og jeg har brukt Stickleys og Liquid Pearls på dem for å få litt gull og glitter.


Chipbarden er farget med Color bloom - Empress gold og jeg har 
også splashet litt på hjertet på bildet i midten.


Håper du fikk litt inspirasjon. Jeg ble glad av å lage dette kortet og av de flotte arkene.
Tusen takk for titten, og så sees vi kanskje onsdag? 
Da har jeg tutorial på et enkelt album du kjapt lager selv:)

Material oversikt:
Stempel fra Kort og Godt - 336
Tutorial på kortet finner du i det nyeste Et trykk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar