fredag 17. februar 2017

Bursdagskort med mønsterpapir fra Papirdesign

Fant frem et kartong ark, et mønsterpapir og stanset ut bitene i går kveld.
Hadde en ide om hvordan det skulle bli.
Resten ble gjort på morran i dag.

Det ble et bursdagskort med forskjellige former, har brukt en del dies.




Stanset ut kort basen med den største die'en i settet. To deler med pregekant på den ene og limt sammen i toppen.
Valgt en mindre størrelse på den neste formen og enda et litt mindre på den siste.
Felles er at jeg har brukt en mindre størrelse når jeg har kuttet ut mønsterpapir.
Inni gikk jeg ned fire størrelser.
Har festet blomster og halvperler rundt sirkelen. Limt inn to skyer med tekst. 
Sommerfuglene er klippet ut fra mønsterpapiret, disse og skyene har fått et strøk med wink of stella.
Stemplet en tekst inni kortet også.
Mønsterpapiret har jeg gått over med stempelsverte på kantene.
Har brukt 3D tape for å løfte deler av kortet.



Ønsker dere en kreativ helg :)



Monica




-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR:
Bazzill Lilla, Papirdesign "Hell og Lykke, Smil til verden"
STEMPEL/STEMPELPUTE:
Kort & Godt "S-238"
-Ranger Dye Ink--Wild Orchid-
DIES:
Lifestyle Crafts, Cookie Cutter - "Nesting Frame 4" "Nesting Frame 8" "Scallop Circles"
Sizzix - "Framelits Die Set m/stempel,  Kite"
PYNT/ANNET:
Halvperler, Blomster "WOC, Gypsophila 2 tone Lilac", Wink of stella, clear

2 kommentarer:

  1. Koselig kort i en blogg som gir meg masse inspirasjon!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Koselig å høre og koselig at du legger igjen et lite spor <3

      Slett