mandag 13. februar 2017

Hurra det er mandag, stått opp X, postet innlegg X

Krysset meg gjennom et kort X

Har skrevet ut et ruteark og brukt forskjellige tusjer/penner for å skape tekst og bakgrunn.
Har i hovedsak brukt enkle og doble korssting (falsksøm).
Nøyaktighet har ikke stått i fokus, da ville det tatt vannvittig lang tid å bli ferdig.
Det er avslappende og sitte med disse kryssene og skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å bruke det igjen.
Synes det var spesielt gøy og skape teksten.


Snakkeboble, fugel og ballonger er stanset ut med dies og fargelagt.



Party hatt og sløyfe er farget og klippet, det har også fått et strøk med wink of stella.
Wink of stella er blitt en så stor favoritt at den dukker nesten alltid opp, på ting jeg lager for tiden.
Når den er tom, som er veldig snart. Skal det nye i hus og skal jeg fylle den gamle med litt Dylusions Ink Spray og prøve meg på brush lettering.

Har laget en snutt av hvordan kortet ble til og den går i et tempo jeg skulle ønske jeg mestret.




Da sier jeg god mandag, også sees vi til Onsdag, da legger jeg ut en ny utfordring.
Vi bables! 


Monica



-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR:
Bazzill Lilla, Hvittpapir
TUSJ/PENNER:
Sharpie, Stabilo, Wink of stella, Promarkers (et annet alternativ - Chameleon)
DIES:
Yvonne Creations "Fugel YCD10027", Memory Box "big word pop curve 99047", Ballong die
PYNT/ANNET:
Halvperler, Paljetter

Rutenettpapir

2 kommentarer: