mandag 6. februar 2017

Enkelt kort

Hodet begynner endelig å sitte på rett plass etter Creativation turen til Phoenix. Hadde "nesten" glemt hvor ille det er å komme inn i rett tid igjen når man kommer hjem:)

Hadde en fantastisk tur, møtt mange nye og herlige mennesker, blitt kjent med en del som jeg bare har "kjent" på mail, vært på en haug med inspirerende kurs og ikke minst prøvd mange nye produkter. Nye varer begynner å komme inn til uka, og jeg gleeeeder meg.

Min på fredag kom det inn noen nye ark fra Studiolight, og ett av dem traff meg midt i hjertet, bare elsker lilla toner. Så da måtte det bli ett kort med det denne gangen


Arket er så fint i seg selv, at det ble ett enkelt die kuttet hjørne med en blomst, ett stempel og litt wink of stella, for å blinge litt


Inni på venstre side, brukte jeg dies igjen og stanset ut samme mønster som er i hjørnet på mønsterarket, dettte ble satt på 3D puten. Og stemplet ett koselig vers


på høyre side har jeg bare brukt en del av mønsterarket så det er plass til å skrive

Litt nærmere, for å få fram blingen

Fikk også resten av Chameleon tusjene mine på fredag, så nå skal det fargelegges.... blir nok noe med dem på onsdag, sees:)

Klem Lone

Materialliste:
Bazzill Mørk lilla og lys lilla
Wink of Stella klar 
Dies hjørne og dies inni kortet
Stempeltrykk foran (Tim Holtz) og stempeltrykk inni (kort & godt)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar