mandag 3. november 2014

MER JUL.....

Halloen på en mandag!!
Da er det min uke igjen her på bloggen og jeg kan love dere at det går i jul, jul og atter jul på scrapperommet mitt også, nå om dagen :) Og EN ting til kan jeg love dere, og det er at disse to kommer til å gå igjen i hvert eneste innlegg fra meg denne uka, for de har jeg fått heeeelt dilla på, *fnis*.. Men de er jo så skjønne, ikke sant?



Jeg har laget et dørskilt av et papphjerte som jeg var så heldig å få av Scrappiness-Lone :)
Skjønner du hva jeg mener med disse to?? Er de ikke bare nusselige??


Ikke lett å få tatt lyse fine bilder her for tida, da det er nesten like mørkt både dag og natt, men håper du ser sånn noenlunde iallefall.. Jeg klippa ut hvit Bazill slik at den kom ca 1 cm utenfor kanten, etter å ha grunna papphjertet med hvit Gesso, da blir det iallefall hvitt på sidene. Lekkert vintage juleark fra Papirdesign oppå som jeg sydde rundt kanten på for å få det litt røft.


God Jul er klippet ut fra DETTE juleuglestempelet fra Papirdesign.. Under mønsterarket har jeg limt osteklut som er bretta rundt og limt litt ujevnt på over mønsterarket.


Memorybox frosted juletredies og snøfnuggdies er også med og jeg har brukt klin og klæsj-metoden med Arlenes Glitter snow paint - fantastiske greier :)


Barkestjerna fra KOG har også fått sin dose av denne snøen. 

Jeg har også dryssa over litt Distress glitter - clear rock candy for å få fram en glitrende effekt..

Det var det for idag! Håper du liker dør-hjertet mitt....
Er tilbake onsdag med en laaaang tutorial på adventskalender :)

Stor klem, Synnøve


2 kommentarer: