tirsdag 4. november 2014

Akrylalbum med MajaDesign og Prima pynt:)

Dette akrylalbumet laget jeg i høst på kurs med Elena Olinevich. Kjempemorsomt å jobbe på akryl.
Her ser dere fronten



Bildene er fra en morsom dag jeg hadde med min datter i sommer hos Model Day Studio.




Endelig fikk jeg brukt alkoholblekket mitt. Det er jo helt genialt å bruke på akryl, lærer noe nytt hele tiden:)










Pynte, pynte, pynte......










 Så stilig med noen dasher Silks her og der









Kosa meg veldig med dette albumet, se på den herlige ramma da dere:)










Utrolig herlig spill med alkoholblekk på akryl syns jeg








Her er det stemplet i tillegg til alkoholblekket



Nydelige ark fra Maja Design og igjen resin og trepynt fra Prima




Her er en trefugl malt med gesso og pyntet litt med silks, også arket har fått en omgang med begge deler:)











Håper dette gir lyst til å leke litt:)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar