mandag 17. november 2014

Kan ikke være dårligere....

....enn at jeg også legger inn noe med jul haha....

Jeg har nemlig alltid aaaaaaaltfor god tid når det gjelder jul, og 
forstår ikke hvorfor jeg blir like stressa hvert år.
"But some people never learn!"

Denne uka skal jeg faktisk starte med et julekort *kryss-i-taket* :-)



Jeg har brukt diesen til Tim Holtz Prancing Deer, stanset ut men kun brukt negativen.
Maja Design Wintertime, stemplet med Archival Ink Crimson med Tim Holtz Holiday Knits.
Limt negativen med 3Dputer over stempeltrykket.
Kraft Bazzill til selve kortet.
Stjerner stanset ut med Spellbinder på Glitter Cardstock Sand.
Merry Christmas er utklipp fra stripsen på et Maja Designark.
Inket med Distress Ink Tea Dye rundt hele og hyssing til pynt.

Ønsker deg en fin-fin uke :-)
Wibeke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar